سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاک ریز اول


خاک ریز اول!!!

با توجه به اینکه ساله ا از جنگ میگذره وشوق شهادت هرچند نمیدونم چقدر صادقه در دلم بیشتر و بیشتر شده خودم را به جنگ نرم اعزام کردم

دوره آموزشی!!!

چطور باید بجنگم ؟به کجا باید اعزام بشم ؟ فرماندم کی باشه؟ توکدوم یگان قراره پا بچسبونم؟ اصلا خیلی کلی تر بگم :

از کجا باید شروع کنم؟

شروع کردم .وبلاگ درست کردم .خودم را به اینترنت اعزام کردم . تو یه یگان که بهش میگند وبلاگ شایدم نه یه گروهان باشه وشایدم نه یک تک آورکه میخواد خودش باشه وخودش

خاک ریز اول کجاست ؟

تو خاک ریز اولم باید با کی بجنگم؟یا با چی بجنگم ؟ با آمریکا؟

نه اون کشور بزرگیه

با اسرایل؟

نه بابا اون قدرا گردنمون کلفت نیست اصلا هچین  ادعای نداریم

دوس دارم با بی بصیرتی بجنگم با بی فکری, با بی ارادگی ,با بی غیرتی و با هرچی که با( بی )شروع میشه ولی باید (با) داشته باشه تا بتونیم خاک ریزا از دست دشمنا دور نگه داریم